Cum poți slăbi fără probleme?

0
729

În timp ce nici o hrană nu este un glonț magic pentru pierderea în greutate, există anumite alimente care vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate. Majoritatea alimentelor incluse ca parte a unei diete de pierdere în greutate au câteva lucruri în comun: sunt bogate în fibre (care vă ajută să vă simțiți mai plini) și să aveți o densitate scăzută de energie – ceea ce înseamnă că puteți mânca o porțiune decentă fără să o exagerați pe calorii. Includeți următoarele alimente de pierdere în greutate ca parte a unei diete sănătoase și puteți găsi că este mai ușor să vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate.

Aţi putea fi uşurat să ştiu că nu trebuie să-şi petreacă o mulţime de bani sau du-te la fantezie boutique magazine alimentare pentru a umple frigiderul dacă sunteţi încercarea de a pierde în greutate sănătos. De fapt, cele mai multe produse pe cea mai bună pierdere în greutate alimente lista sunt elemente comune pe care le puteţi găsi în orice supermarket.

Mănâncă alimente sănătoase care sunt bune pentru greutatea ta!

Cele mai bune alimente sănătoase pentru a vă ajuta în timpul călătoriei de scădere în greutate sunt în mod natural scăzute în grăsimi și calorii, pline de nutrienți și ușor de pregătit. Puteţi găsi alimente ca acest lucru în fiecare secţiune de magazin alimentar şi, uneori, chiar şi în comoditate marts. Cele mai bune verdeață de salată pentru dvs. sunt cele care vă plac. Unii oameni preferă o textură crocantă, iar unii preferă o aromă savuroasă.

Puteţi lua în considerare, de asemenea, obtinerea unui amestec de slaw să se bucure de criza şi culoarea pe care mulţi dintre ei oferă. Un amestec de primăvară în saci sau în vrac este o altă opțiune inteligentă. Veţi găsi, de asemenea, legume aromate în departamentul de produse. Adăugați-le la salate sau mâncați-le ca o gustare sau o farfurie. Aceste alimente sunt sarace in calorii, multe dintre ele sunt scăzute în carbohidraţi şi zahăr, şi cele mai multe sunt bogate in fibre.

Amintiți-vă că nu există nici o singură hrană care să vă facă sau să vă spargă dieta. Un program de pierdere în greutate sănătoasă include o mare varietate de alimente care oferă o bună nutriție și o aromă satisfăcătoare. Dacă vă bucura de un aliment care nu este pe această listă, includeți-l. Doar să fie conștient de dimensiunea porției. Și nu vă fie frică să experimentați. Unele dintre elementele de pe această listă de alimente pierdere în greutate poate fi nou pentru tine, dar ar putea fi un plus inteligent la meniul săptămânal.

Mâncând o dietă pe bază de plante mai mult

Fiecare dintre noi contribuie la impactul pe care îl are sistemul nostru alimentar asupra planetei. Ne putem angaja toate pentru a face lumea un loc mai sănătos de a trăi, prin modificări mici, dar realizabile la dietele noastre. Fructele și legumele sunt bune pentru sănătatea noastră și majoritatea au un impact redus asupra mediului. Există excepții, deoarece unele necesită multe resurse pentru a le transporta și a le menține proaspete, astfel încât consumul acestora mai puțin frecvent poate crește durabilitatea dietelor noastre. 

Consumul doar de ceea ce avem nevoie reduce cererile de aprovizionare cu alimente prin scăderea excesului de producție. De asemenea, ne ajută să ne menținem sănătoși și să evităm creșterea excesivă în greutate. Limitarea gustărilor pe alimente cu conținut scăzut de nutrienți și acordarea atenției dimensiunilor porțiunilor sunt toate modalități utile de a evita suprasolicitarea inutilă.

În general, sunt necesare mai multe resurse pentru a produce proteine animale (în special carnea de vită), comparativ cu proteinele vegetale (cum ar fi fasolea, leguminoasele și unele cereale). Consumul unei diete mai bazate pe plante aduce, de asemenea, beneficii pentru sănătate: alimentele pe bază de plante oferă mai multe fibre și au un conținut mai scăzut de grăsimi saturate, ambele putând contribui la un risc scăzut de boli cardiovasculare.

Trebuie să încerci să slăbești

Pentru consumatorii de carne, limitarea consumului de carne de 1-2 ori pe săptămână, având zile fără carne și alegerea unor carne mai durabile, cum ar fi puiul, în locul cărnii de vită, ne poate ajuta să reducem amprenta ecologică. Pentru cei care aleg o dietă vegană / vegetariană, combinarea diferitelor surse de proteine pe bază de plante va asigura satisfacerea nevoilor noastre de proteine.

Peștele este o sursă bună de acizi grași omega-3 sănătoși, care contribuie la viziunea normală, funcția creierului și sănătatea inimii. Cu toate acestea, pescuitul excesiv provoacă epuizarea stocurilor de pește sălbatic. Pentru a beneficia de nutrienții necesari și pentru a reduce presiunea asupra stocurilor de pește sălbatic.

Ambalajele alimentare, în special atunci când sunt fabricate din materiale nereciclabile, pot avea un impact enorm asupra mediului. Cu toții putem reduce cantitatea de produse ambalate pe care le cumpărăm (gândiți-vă la merele în vrac față de cele înfășurate în folie), sau optați pentru materiale biodegradabile, complet reciclabile sau fabricate din materiale reciclate. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here