Vrei să slăbești sănătos și natural!

0
383
Aceste diete durează de obicei 5-max. 14 zile,

Sunteți supraponderal sau nemulțumit de aspectul dvs. și doriți să pierdeți cel puțin 5 kg pentru a vă simți mai bine. Să ne uităm la câteva modalități și metode de scădere în greutate, care sunt destul de des folosite și să aflăm cum fac cu succes.Diete rapide garantate.Acesta este un tip foarte popular de diete drastice pe termen scurt, ele sunt de obicei numite banane, legume, fructe, proteine, lactate, ouă și altele asemenea. Odată ce cunoașteți o astfel de dietă, practic nici nu trebuie să citiți mai departe și știți cum va proceda întreaga chestiune.

Aceste diete durează de obicei 5-max. 14 zile,

Aceste diete durează de obicei 5-max. 14 zile,Iar esența lor constă în restricționarea drastică a aportului caloric,http://www.iaduer.ro/choco-lite-reducerea-rapida-a-kilogramelor-suplimentare/ a vitaminelor și a mineralelor.Acest deficit este wannabe-compensat prin consumul frecvent de orice tip special de alimente conform denumirii dietei. Pentru a nu suna atât de brutal de fapt, este o grevă obișnuită a foamei, inventatorii acestor diete inventează un basm frumos despre o substanță magică sau o enzimă într-un anumit aliment care permite pierderea în greutate.

Pierderea în greutate provoacă de fapt faptul că suferiți de foame.Negativele sunt clare-riscuri pentru sănătate datorate pierderii de vitamine, minerale și nutrienți, epuizare, foame etc. dar un lucru nu poate nega aceste diete-într-adevăr, puteți pierde în greutate într-un timp scurt și foarte multe kilograme adesea 4-8 kg.Dar nu vă bucurați dacă nu păstrați o dietă strictă după terminarea dietei, kilogramele se vor întoarce mai devreme decât ați crezut și probabil că veți depăși greutatea inițială.

Dieta mediteraneană Aceasta este o altă ceașcă de ceai. Deși dieta mediteraneană nu permite pierderea rapidă în greutate, puteți pierde cu siguranță 5 kg în 1-3 luni dacă luați principiile acestei diete, care, ca unul dintre puținele, corespunde aproape principiilor unei alimentații sănătoase, la inimă.Nu există reguli stricte sau instrucțiuni specifice aici. Practic, acestea sunt generale principles.To alegeți grăsimi de calitate ulei de măsline virgin.Mănâncă cât mai multe legume posibil – dieta necesită prime, dar pentru unele legume este preferabil să gătești de obicei acest lucru se aplică morcovilor. Conține vitamina beta-caroten, pe care o putem folosi mai bine dacă gătim legume.

Legumele fierte sunt, de asemenea, mai bine digerabile,

Legumele fierte sunt, de asemenea, mai bine digerabile,Dar se recomandă doar un tratament foarte scurt și în mod ideal aburit. Legumele care conțin vitaminele A, D, E, K solubile în grăsimi, la rândul lor, trebuie servite sau preparate cu ulei.Consumați mai ales carne ușoară, cum ar fi păsările de curte, mielul și, desigur, peștele.Dieta mediteraneană se bazează pe ingrediente de calitate și proaspete, iar baza sa este uleiul de măsline, nucile, produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi, carnea ușoară, legumele etc!

În loc de dulciuri, mâncați fructe chiar și aceasta conține o fructoză simplă de carbohidrați, dar echilibrează conținutul de fibre-dar totuși tratați fructele cu moderație în comparație cu legumele.Pentru a mânca, dieta recomandă un pahar de vin roșu.Probabil ai auzit de el.Este un număr care determină rata de utilizare a glucozei dintr-un anumit aliment de către organism. Ce înseamnă acest lucru în practică.

Cu cât este mai mare indicele glicemic al unui aliment 0-100, cu atât mai repede crește glicemia glicemia în organism și o cantitate mare de insulină este spălată, ceea ce, la rândul său, determină o scădere rapidă a nivelului. Aceste fluctuații nu sunt de dorit pentru organism-doar pentru motivul că foarte curând după consumarea unor astfel de alimente ne este foame din nou.Cu cât GI este mai mic, cu atât mai uniform și mai lent organismul utilizează glucoză. Cele mai potrivite sunt alimentele cu GI 55 și mai puțin. GI poate fi redus artificial prin adăugarea de fibre fibre uscate, o porție de legume sau combinarea acesteia cu o masă GI scăzută.

Acest indicator vă poate fi util în timpul pierderii în greutate

Acest indicator vă poate fi util în timpul pierderii în greutateCu toate acestea, cu siguranță nu este suficient în sine pentru a obține un succes mai semnificativ. Dar vă va ajuta să vă gândiți mai mult la ceea ce mâncați și aceasta este o modalitate foarte bună.O remarcă neatentă despre hainele prea strânse, un An Nou sau o nouă descoperire toate acestea pot declanșa o decizie de a începe să piardă în greutate!

Mulți oameni merg la sala de sport la scurt timp după aceea și plătesc pentru un permis de sezon. Din păcate, se întâmplă adesea ca, după câteva vizite, să rămână uitat în portofel sau pe masă, unde este praf atâta timp cât nu cade. Pierdeți greutatea și intrați în formă în timp ce faceți acest lucru, puteți să vă eliberați în mod natural și complet.A alerga în sus pe deal și în sus pe scări.Uită-te în jurul reședinței tale.

Dacă nu locuiți pe un deal, sunt sigur că aveți scări în apropiere. Atunci tot ce trebuie să faci este să-ți strângi urechile și să fugi. Rularea în sus și pe scări poate să nu sune foarte tentant, dar cu o muzică motivațională bună se poate face. Mai mult, în intensitatea acestei mișcări, puțin este egal. Doar 30 de minute sunt suficiente.Profitați de drumul spre muncă.Dacă locuiți la doar câțiva kilometri de muncă, mergeți la ea pe jos, alergați sau mergeți cu bicicleta.

Desigur, vrea să poată face un duș la locul de muncă, dar cel puțin te va lovi cu piciorul plăcut. Dacă acest lucru este prea mult pentru dvs. dimineața, utilizați drumul de la locul de muncă în mod activ.Exercițiu cu greutatea propriului corp.Dacă nu aveți gantere, trambuline sau steppers, concentrați-vă pe exerciții în care utilizați greutatea propriului corp: squats, squats, lunges, push-up-uri etc.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here